Life Update.

by - December 02, 2019

Hey y'alls. How you guys doing? Good? I guess I'm back again here. Ok lets just start over. Wow, its been 7 years huh I haven't update any post here. A lot of things have been goin' on for the past 7 years 😌 (study, study, study and study).


My last post was in 2012 aite. I was talked abt how nervous I am to take the SPM for the next year (2013) 😂 Apa apa pun my SPM went well. Semua ok je. Lepas dapat result SPM, lat berapa bulan tu, I dapat tawaran untuk masuk Matriks dekat Perlis course Account. Tapi I tak accept pun tawaran tu sebab my dad tak bagi sebab jauh sangat. And, most of my friends yang dapat tawaran sama dengan I, diorang accept tawaran Matriks tu. 

But then, after few months jugak, I dapat tawaran sambung belajar dekat uitm. Course apa? Course Logistik. I'm taking that course dalam two and a half years kot. Lepas tu, I sambung degree. Degree pun I sambung dekat uitm puncak alam. I'm taking Operations Mgt. Course tu ada link jugak lah dengan course time diploma tu. Why I tak amik same course dengan Diploma? Sebab I tau kemampuan and minat I dekat mana and I nak try something else other than my diploma course. Most of my friends were taking the same course diploma and degree. But I don't. I tak suka ikut ikut kawan. Sebab yang nak belajar kan kita. Kawan boleh cari. Kan?  😉

Degree amik masa dalam setahun setengah je. Kejap kan? Sebab I ada lompat huhu. Ok degree dah habis, lepastu graduate. And then kerja. For now, I'm working with my dad. Next year baru start kerja yang bebetul. Wish me luck guys. 🙏


Next month, eh no no. This month dah masuk december kan? oh my god. Dah december! Next year I 24 like seriously 😳 duh gawat ni 😣 ok ok ok sambung haha. Nak bagitau je bulan ni bulan holiday. Tak sabar nya nak holiday, nak jumpa all my cousins! 🙆😍 Lokasi holiday dirahsiakan sehingga diberitahu ehek! 😋

K tu je kot. Bye! Stay tuned for the next update (inshaallah) 😘

You May Also Like

0 comments